HEADER ADS

گوگل اشتہارات کیا ہے یہ کیسے کام کرتا ہے

گوگل اشتہارات کیا ہے یہ کیسے کام کرتا ہے



 Google Ads ایک اشتہاری ٹول ہے جسے Google نے تیار کیا ہے جو آپ کو اجازت دیتا ہے Google Ads ایک اشتہاری ٹول ہے جسے Google نے تیار کیا ہے جو آپ کو Google تلاش یا ڈسپلے نیٹ ورکس پر اشتہارات بنانے اور چلانے کی اجازت دیتا ہے۔  Google Ads کو بنیادی طور پر دو حصوں میں تقسیم کیا گیا ہے، جسے سرکاری طور پر Google Ads Search Network اور Google Ads Display Network کے نام سے جانا جاتا ہے۔

 بنیادی طور پر، Google Ads ممکنہ کسٹمر کی اپنی ضرورت کے لیے کام کرتا ہے۔  مثال کے طور پر مشتہر صرف اصل کلکس، نقوش، یا تبادلوں کی بنیاد پر اشتہار کے لیے ادائیگی کرتا ہے۔  گوگل گوگل ایڈسینس پروگرام کے ذریعے مناسب اشتہاری شراکت داروں کا انتخاب کرتا ہے۔  Google ان شراکت داروں کو عوام کے سامنے ظاہر نہیں کرے گا۔  گوگل یہ بھی فیصلہ کرتا ہے کہ آپ کا اشتہار کن سائٹوں پر دکھانا ہے۔


 گوگل اشتہارات کو دو حصوں میں تقسیم کیا گیا ہے: گوگل سرچ نیٹ ورک اور گوگل ڈسپلے نیٹ ورک۔  آپ کے اشتہار کے حصے کا تعین آپ کے مقرر کردہ اہداف اور اشتہار کی قسم سے ہوتا ہے۔  بعض صورتوں میں، ایک ہی اشتہار دونوں نیٹ ورکس پر بھی دکھائی دے سکتا ہے۔


 Google تلاش کے نیٹ ورک پر، آپ کا اشتہار تلاش کے نتائج کے ساتھ اور دیگر Google سائٹس جیسے Maps، Shopping، Google Images، اور Google تلاش پارٹنر ویب سائٹس پر ظاہر ہو سکتا ہے۔


 گوگل ڈسپلے نیٹ ورک پر، آپ کا اشتہار گوگل کی ملکیت والی سائٹس جیسے یوٹیوب، بلاگر، جی میل، اور دیگر بے شمار ویب سائٹس پر ظاہر ہو سکتا ہے جو گوگل ڈسپلے نیٹ ورک کا حصہ ہیں۔ 


گوگل اشتہارات کیسے کام کرتا ہے ؟

( How Does Google Advertising Work )



 عام طور پر، Google اشتہارات آپ کی کمپنی کی مصنوعات یا خدمات کی تشہیر کرتے ہیں۔  مثال کے طور پر، اشتہارات کا استعمال ای کامرس کی فروخت کو بڑھانے، کسی سروس یا پروڈکٹ کے بارے میں بیداری بڑھانے، کسی ویب سائٹ پر ٹریفک چلانے، یا کسی YouTube ویڈیو پر آراء حاصل کرنے کے لیے کیا جا سکتا ہے۔


 گوگل اشتہارات ایک آسان طریقے سے کام کرتا ہے، جس میں مشتہر مہم کے لیے مناسب قسم، حکمت عملی اور کلیدی اصطلاحات کی وضاحت کرتا ہے۔  اس کے علاوہ، مشتہر کو یہ سوچنے کی ضرورت ہے کہ وہ دوسرے مشتہرین کے خلاف ٹینڈر میں اشتہار چلانے کے لیے کتنی رقم ادا کرنے کو تیار ہے۔


 گوگل کے نتائج پر آپ کے اشتھار کی پوزیشن کوالٹی سکور پر منحصر ہے، جو آپ کے اشتھار کی مطابقت، لینڈنگ پیج کے معیار، بولی، کلیدی اصطلاحات، اور متوقع کلک تھرو ریٹ سے متاثر ہوتا ہے۔  اس وجہ سے، گوگل کے لیے نسبتاً چھوٹے بجٹ پر مؤثر طریقے سے تشہیر کرنا ممکن ہو سکتا ہے، کیونکہ قیمت اشتہاری مقابلے کا صرف ایک حصہ ہے۔


 اگر آپ کے اشتھار کا معیار اسکور کافی زیادہ ہے جو آپ نے اپنے اشتھار کے لیے مقرر کیا ہے، تو موقع ملنے پر یہ گوگل سرچ یا ڈسپلے نیٹ ورک پر ظاہر ہوگا۔


 گوگل اشتہارات کا اکاؤنٹ کیسے بنائیں :

 (How To Create A Google Advertising Account )


 گوگل اشتہارات میں لاگ ان کرکے گوگل اشتہارات کا اکاؤنٹ بنایا جاتا ہے۔  گوگل اشتہارات باکس کے بالکل باہر ایک اشتہاری مہم بنانے کے لیے کام کر رہا ہے، لیکن ہو سکتا ہے کہ آپ صفحہ کے نیچے ماہر جگہ کا استعمال کرتے ہوئے اس منظر کو چھوڑنا چاہیں۔  ماہر موڈ میں، آپ بنیادی اکاؤنٹ کی معلومات ترتیب دے سکتے ہیں۔


 اگر آپ کے پاس گوگل اکاؤنٹ اور کاروباری ID ہے تو Google Ads اکاؤنٹ بنانا معقول حد تک آسان ہے۔  آپ صارف نام کے بغیر بھی گوگل اشتہارات اکاؤنٹ بنا سکتے ہیں، لیکن آپ ٹیکس وجوہات کی بنا پر صارف نام کے بغیر ادائیگی کا اختیار ترتیب نہیں دے پائیں گے۔  اکاؤنٹ بناتے وقت، آپ کو صرف ضروری صارف کی معلومات، ادائیگی کی معلومات اور رسائی کے تمام حقوق درج کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔


 مہم بنانا :              (Create a campaigm )



 اپنا اکاؤنٹ بنانے کے بعد، آپ اپنی پہلی مہم اور اس سے وابستہ اشتہاری گروپس کی منصوبہ بندی شروع کر سکتے ہیں۔  مہم کے لیے، مہم کا ہدف پہلے منتخب کیا جاتا ہے۔  اہداف میں سیلز، لیڈز، ویب سائٹ ٹریفک، اور برانڈ بیداری اور رسائی شامل ہیں۔  آپ حقیقت میں کوئی ہدف طے کیے بغیر ایک مہم بنا سکتے ہیں، لیکن اس کا تعین چیزوں کو کافی حد تک واضح کرتا ہے۔


 مہم کا ہدف مقرر ہونے کے بعد، مہم کی قسم کا انتخاب کیا جائے گا۔  مختلف اقسام میں تلاش، ڈسپلے نیٹ ورک، اور خریداری شامل ہیں۔  بنیادی طور پر، تاہم، سب سے زیادہ عام قسمیں تلاش اور ڈسپلے ہیں۔  تلاش کا اشتہار Google تلاش کے نتائج کے ساتھ ساتھ Google تلاش پارٹنر سائٹس پر اشتہارات دکھاتا ہے۔  دوسری طرف ڈسپلے اشتہارات گوگل ڈسپلے نیٹ ورک پر چلنے والے زیادہ معیاری بینر اشتہارات ہیں۔


 تلاش کی تشہیر کا استعمال کرتے وقت، اشتھار کا مقام، زبانیں، سامعین، بجٹ، اور قیمتوں کا ماڈل دیگر چیزوں کے ساتھ بیان کیا جاتا ہے۔


اشتہاری گروپ بنانا: (Creating Ad Groups)


 اشتھاراتی گروپ کو ترتیب دینے کے لیے، اشتھاراتی گروپ کے لیے ایک نام اور مطلوبہ مطلوبہ الفاظ درج کریں۔  مطلوبہ الفاظ مختلف پابندیوں کے تابع بھی ہو سکتے ہیں جو اشتہار پیش کرنے کو متاثر کرتی ہیں۔  کلیدی الفاظ استعمال کرتے وقت، اپنے اخراجات کو کنٹرول میں رکھنے اور اپنی اشتہاری سرگرمی کو ٹریک کرنا آسان بنانے کے لیے صرف چند مطلوبہ الفاظ سے شروع کرنا ایک اچھا خیال ہے۔


 اپنے مطلوبہ الفاظ مقرر کرنے کے بعد، آپ کا پہلا اشتہار بن جائے گا۔  گوگل اشتہارات آپ کے اشتہار کے چلتے وقت اس کی کارکردگی کا موازنہ کرنے کے لیے شروع میں ایک ہی اشتہار کے تین قدرے مختلف ورژن بنانے کی تجویز کرتا ہے۔


 آسان، ایک ٹیکسٹ سرچ اشتہار کے لیے حتمی یو آر ایل کی ضرورت ہوتی ہے جس سے اشتہار کا حوالہ دیا جاتا ہے، ساتھ ہی ساتھ اصل اشتھاراتی متن۔  اشتھاراتی متن میں تین حصوں کا عنوان اور اشتھاراتی تفصیل کے خانے شامل ہوتے ہیں۔  متن میں خصوصی حروف کا استعمال نہیں کیا جانا چاہئے، اور مواد کو فروغ دینے والے آئٹم کے لیے زیادہ سے زیادہ مستند ہونا چاہیے۔


 اشتہار اپنی فعالیت کو بہتر بنانے کے لیے مختلف قسم کے پلگ ان بھی استعمال کر سکتا ہے۔  اپنے اشتہار کو ہر ممکن حد تک اچھا بنانا ایک اچھا خیال ہے تاکہ یہ اپنے مطلوبہ مقصد کو پورا کرے۔  یہ اس لیے بھی اہم ہے کیونکہ گوگل مخصوص کوالٹی اسکورز کی بنیاد پر مختلف مشتہرین کے اشتہارات کی درجہ بندی کرتا ہے۔  اشتہار جتنا بہتر ہوگا، اتنا ہی زیادہ امکان ہے کہ گوگل اسے مشتہر کے لیے مناسب جگہ پر دکھائے گا۔


 جب اب تک سب کچھ تیار ہو جائے گا، اشتہار شروع کیا جا سکتا ہے۔  اشتہارات کو کسی بھی وقت شیڈول اور روکا جا سکتا ہے۔  اگر کوئی اختتامی تاریخ متعین نہیں کی گئی ہے، تو اشتہار آزادانہ طور پر چلے گا جب تک کہ اسے چلنے کی اجازت ہے۔


گوگل اشتہارات کی تشہیر کی پیمائش اور تاثیر

( Measurement and effectiveness of Google Ads advertising )


 Google Ads اشتہارات کی بہترین خصوصیات میں سے ایک اس کے نتائج کی پیمائش ہے۔  نتائج آپ کو مالی طور پر پائیدار اشتہاری مہمات بنانے میں مدد کریں گے۔  اشتہاری کلکس کی لاگت کا ان سے حاصل ہونے والی آمدنی سے درست موازنہ کیا جا سکتا ہے، جس سے آپ اپنی تشہیر کو بہتر اور بہتر بنا سکتے ہیں۔


 Google Ads اشتہارات سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانے کے لیے، اسے Google Analytics کے ساتھ ضم کرنا ایک اچھا خیال ہے۔  اس صورت میں اشتہارات سے گزرنے والی ٹریفک سے باقاعدہ صارف کا ڈیٹا بھی حاصل کیا جاتا ہے۔  گوگل اشتہارات کے ذریعے اپنی سائٹ کے لیے اہداف مقرر کرنا بھی ممکن ہے۔


 گوگل اشتہارات میں اشتہار کا پیش نظارہ اور تشخیصی ٹول آپ کو اندازہ لگانے میں مدد کرتا ہے کہ آپ کا اشتہار کتنی اچھی کارکردگی دکھا سکتا ہے۔  اشتہارات کے نتائج اور جمع کردہ ڈیٹا کی بنیاد پر، مؤثر دوبارہ مارکیٹنگ کی منصوبہ بندی کی جا سکتی ہے۔


 گوگل ایڈورٹائزنگ کے بارے میں مزید جاننا چاہتے ہیں؟  ہم ایک طویل عرصے سے گوگل اشتہارات استعمال کر رہے ہیں، اور ہم واقعی اس کی سفارش کر سکتے ہیں۔  گوگل اشتہارات کی تشہیر کے لیے بڑے بجٹ کی ضرورت نہیں ہوتی ہے اور اسے لاگو کرنا نسبتاً آسان ہے، اس لیے ہمیں یقین ہے کہ آپ کے کاروبار کو بھی فائدہ ہو سکتا ہے۔

Post a Comment

0 Comments