HEADER ADS

بیلکن کی ایڈورٹائزنگ

 بیلکن کی ایڈورٹائزنگ اور کوکیز کی پالیسی

 بیلکن خودکار ڈیٹا اکٹھا کرنے والے ٹولز کا استعمال کرتا ہے جیسے کوکیز، ایمبیڈڈ ویب لنکس اور گیجٹس۔  یہ ٹولز کچھ ایسی معلومات اکٹھا کرتے ہیں جو آپ کا براؤزر یا موبائل ڈیوائس بیلکن سائٹس اور بیلکن پروڈکٹس کو بھیجتا ہے۔  یہ پالیسی بتاتی ہے کہ ہم ان ٹولز کو کیسے استعمال کرتے ہیں اور ان کے بارے میں آپ کے پاس کون سے انتخاب ہیں۔

 ہم عام ٹریکنگ تکنیک استعمال کرتے ہیں : 

(We use common tracking techniques)



 ہم اس سائٹ کے صارفین کے بارے میں ذاتی معلومات، اپنی ایپلیکیشنز اور وقت کے ساتھ ساتھ مختلف آلات اور پلیٹ فارمز سے اپنی خدمات جمع کرتے ہیں۔  اس مشق میں، "پلیٹ فارم" ہماری ویب سائٹ اور موبائل ایپلیکیشنز کا احاطہ کرتا ہے۔  ہم تیسرے فریق کے ساتھ بھی تعاون کرتے ہیں جو ان طریقوں سے ذاتی معلومات اکٹھا کرتے ہیں۔  ہم ڈیٹا اکٹھا کرنے کے لیے کئی عام ٹریکنگ ٹولز استعمال کرتے ہیں۔  ہمارے سپلائرز بھی ان ٹولز کا استعمال کر سکتے ہیں۔  ان میں براؤزر کوکیز شامل ہو سکتی ہیں۔  ہم ویب بیکنز، فلیش کوکیز اور دیگر ٹیکنالوجیز بھی استعمال کر سکتے ہیں۔


 ہم مختلف قسم کے استعمال کے لیے ٹریکنگ ٹیکنالوجیز استعمال کرتے ہیں : 



 ہم اپنے پلیٹ فارمز میں کوکیز سمیت ٹریکنگ ٹولز استعمال کرتے ہیں۔  کوکیز چھوٹی فائلیں ہیں جو آپ کے آلہ پر ڈاؤن لوڈ کی جاتی ہیں جب آپ مخصوص پلیٹ فارم استعمال کرتے ہیں۔ 

 ہم درج ذیل مقاصد کے لیے ٹریکنگ ٹولز استعمال کرتے ہیں :

 نئے اور پرانے گاہکوں کی شناخت : 

( Identification of new and old customers )


  •  اگر آپ نے ہمارے پلیٹ فارم کے ساتھ رجسٹریشن کرایا ہے تو اپنا پاس ورڈ اور رجسٹریشن کی معلومات محفوظ کرنا۔
  •  صارف کے ملک اور زبان کی شناخت اور صارف کو بیلکن سائٹس کے دوسرے صارفین سے ممتاز کرنا۔
  •  ڈاؤن لوڈ کے اوقات اور سائٹ کے استعمال کو تیز کرنے کے لیے مستقبل کے دوروں پر بیلکن سائٹس اور سروسز کی کچھ خصوصیات کو پہلے سے لوڈ کرکے اپنے براؤزر کے تجربے کو بہتر بنائیں۔
  •  بنیادی آپریٹنگ ماحول کے افعال فراہم کرنا اور آپریٹنگ ماحول کو بہتر بنانا۔


 دلچسپی پر مبنی یا ٹارگٹڈ اشتہارات فراہم کرنا۔  (ذیل میں دلچسپی پر مبنی اشتہارات کے بارے میں مزید جانیں۔)


 آلات یا دیگر پلیٹ فارمز پر استعمال کی عادات اور براؤزنگ رویے کی طویل مدتی نگرانی۔


 سماجی اشتراک کو فعال کرنا 

( Enabling social sharing )


 ہمارے صارفین اور ہمارے ماحول کا دورہ کرنے والے صارفین کے مفادات کے بارے میں ہمارے علم میں اضافہ کرنا۔


 جب آن لائن ٹولز آپ کی ذاتی معلومات اکٹھا کرتے ہیں، تو پروسیسنگ ہماری مصنوعات اور خدمات کو ڈیلیور کرنے اور بہتر بنانے اور ہمارے کسٹمر تعلقات کو برقرار رکھنے میں ہماری جائز دلچسپی پر مبنی ہوتی ہے۔


ہم دلچسپی پر مبنی اشتہارات سے فائدہ اٹھاتے ہیں : 

 ہم اور ہمارے پارٹنرز مختلف آلات یا دوسرے پلیٹ فارمز پر وقت کے ساتھ ساتھ آپ کے بارے میں جمع کی گئی معلومات کی بنیاد پر دلچسپی پر مبنی اشتہارات دکھاتے ہیں۔  یہ ویب سائٹس اور ایپلیکیشنز ہو سکتی ہیں۔

 دلچسپی پر مبنی اشتہارات، یا حسب ضرورت اشتہارات میں ایسے اشتہارات شامل ہو سکتے ہیں جو آپ کو ہمارے پلیٹ فارم سے نکلنے کے بعد دکھائے جاتے ہیں اور آپ کو پلیٹ فارم پر واپس کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔  وہ ایسے اشتہارات بھی ہو سکتے ہیں جو ہمارے خیال میں آپ کی خریداری کی عادات یا آن لائن رویے کی بنیاد پر صفحہ کے لیے دلچسپی کا باعث ہو سکتے ہیں۔  اشتہارات ویب سائٹس یا ایپلیکیشنز پر دکھائے جا سکتے ہیں۔  وہ آپ کو ای میل بھی کر سکتے ہیں۔  اشتہارات ہماری طرف سے یا تیسرے فریق کی طرف سے آ سکتے ہیں۔  وہ ہماری مصنوعات یا دوسری کمپنیوں کی مصنوعات پر لاگو ہو سکتے ہیں۔



 دلچسپی پر مبنی اشتہارات کے لیے معلومات کا مجموعہ :

 ہم آپ کی معلومات سے فائدہ اٹھا کر آپ کی دلچسپی کی نشاندہی کریں گے جو آپ نے ہمارے ساتھ ہمارے معاملات میں، ہماری ذیلی کمپنیوں یا دوسرے فریق ثالث کے ساتھ فراہم کی ہے۔  ہم یہ معلومات اوپر بیان کردہ ٹریکنگ ٹولز کا استعمال کرتے ہوئے جمع کرتے ہیں۔  مثال کے طور پر، ہم آپ کی خریداریوں یا براؤزنگ کے رویے کو ٹریک کرنے کے لیے اپنے پارٹنرز کے ساتھ کام کر سکتے ہیں۔  ٹریکنگ ہمارے آپریٹنگ ماحول یا دوسروں کے آپریٹنگ ماحول میں ہو سکتی ہے۔

 ہم اس معلومات کو اکٹھا کرنے میں مدد کے لیے متعدد فریق ثالث کے ساتھ کام کرتے ہیں۔  یہ تیسرے فریق آپ کے نام یا ای میل ایڈریس کو اپنی جمع کردہ دیگر معلومات کے ساتھ منسلک کر سکتے ہیں۔  اس طرح کی معلومات، مثال کے طور پر، آپ کی خریداری کی سرگزشت آن لائن یا کہیں اور ہو سکتی ہے۔  ایک اور مثال براؤزر کے استعمال کی معلومات ہے۔



 آپ اپنے ٹریکنگ ٹولز کا نظم کر سکتے ہیں :


 آپ کے براؤزر میں ایسی خصوصیات ہیں جو آپ کو کوکیز کے مجموعہ کو کنٹرول کرنے کی اجازت دیتی ہیں۔  کوکی کی قسم کے لحاظ سے انتظام کا طریقہ مختلف ہوتا ہے۔  کچھ براؤزر براؤزر کوکیز کو بلاک کرنے کی صلاحیت رکھتے ہیں۔  اپنے براؤزر میں کوکیز کو فعال کرنے، مسدود کرنے اور حذف کرنے کے بارے میں یہاں اور یہاں مزید جانیں۔  کچھ پلیٹ فارمز میں فلیش کوکیز کے استعمال کو منظم کرنے کے بارے میں مزید جانیں۔  کیوں؟  کیونکہ فلیش کوکیز کو براؤزر کی ترتیبات میں منظم نہیں کیا جا سکتا۔


 ہماری ٹریکنگ بلاک کرنے کی پالیسی کچھ ویب سائیٹس میں ڈو ناٹ ٹریک خصوصیات ہیں جو آپ کو اس سائٹ پر ٹریکنگ کو بلاک کرنے کی اجازت دیتی ہیں۔  یہ افعال یکساں نہیں ہیں۔  ہم فی الحال ایسے اشاروں کا جواب نہیں دے رہے ہیں۔  اگر آپ کوکیز کو بلاک کرتے ہیں تو ہمارے ماحول کی کچھ خصوصیات کام نہیں کر سکتیں۔  کوکیز کو مسدود کرنا یا انکار کرنا یہاں بیان کردہ ٹریکنگ کے تمام طریقوں کو نہیں روکتا۔

 آپ کی منتخب کردہ ترتیبات میں سے کچھ براؤزر اور ڈیوائس کے لیے مخصوص ہیں۔

 آپ آن لائن طرز عمل کی تشہیر سے آپٹ آؤٹ کر سکتے ہیں۔


 آن لائن طرز عمل کی تشہیر کے لیے سیلف ریگولیٹری پروگرام صارفین کو معلومات فراہم کرتا ہے کہ وہ اشتہاری مقاصد کے لیے آن لائن استعمال کی معلومات کی ریکارڈنگ اور استعمال کو کیسے روک سکتے ہیں۔  شرکت کرنے والی کمپنیوں کی ویب سائٹس پر آن لائن طرز عمل سے متعلق اشتہارات پر پابندی لگانے کے بارے میں مزید جانیں۔



 نگرانی کے کچھ ٹولز آن لائن برتاؤ کی تشہیر کے لیے سیلف ریگولیٹری پروگرام میں شامل نہیں ہیں۔  ان ٹریکنگ ٹولز کے ذریعے آن لائن رویے کے بارے میں معلومات کے مجموعے کو غیر فعال کرنے کے بارے میں مزید معلومات کے لیے، "ہم خصوصی ٹریکنگ تکنیک استعمال کرتے ہیں۔


 ڈیجیٹل ایڈورٹائزنگ الائنس کی طرف سے فراہم کردہ ٹول آپ کو موبائل آلات پر ایپلیکیشنز کے درمیان دلچسپی پر مبنی اشتہارات کے ذریعے استعمال ہونے والے ڈیٹا کو جمع کرنے سے منع کرنے کی اجازت دیتا ہے۔  آپ یہاں AppChoices ایپ ڈاؤن لوڈ کر کے منتخب کر سکتے ہیں کہ آپ شرکت کرنے والی کمپنیوں میں سے کن کو اجازت دیتے ہیں۔

 آپ کے کچھ انتخاب براؤزر اور ڈیوائس کے لیے مخصوص ہیں۔ہم ٹریکنگ کی خصوصی تکنیک استعمال کرتے ہیں ۔


 یہاں ان ٹریکنگ ٹیکنالوجیز اور کوکیز کے بارے میں مزید معلومات ہیں جو ہم فی الحال اپنے پلیٹ فارمز میں استعمال کرتے ہیں۔  ہم اپنے آپریٹنگ ماحول کو ہموار کرنے اور صارف کے تجربے کو بہتر بنانے کے لیے ان تمام مانیٹرنگ ٹیکنالوجیز کا استعمال کرتے ہیں :


 شامل کریں (Add This) : 

ہم اپنے صفحات پر اشتراک کے لنکس میں سماجی اشتراک کے لیے AddThis کا استعمال کرتے ہیں۔  ایک کوکی مواد کو سوشل میڈیا پر شیئر کرنے کی اجازت دیتی ہے۔  AddThis آن لائن رویے کی بنیاد پر اشتہارات کے لیے معلومات اکٹھا کر سکتا ہے۔  اس معلومات میں شامل ہوسکتا ہے، مثال کے طور پر، صارف جس سائٹ سے آیا ہے اور براؤزر کی قسم استعمال کی گئی ہے۔  معلومات میں آپ کا IP پتہ شامل ہو سکتا ہے۔



ایڈوب آڈینس مینیجر(Adobe Audience Manager): ہم Adobe Audience Manager کا استعمال کرتے ہیں تاکہ آپ کے اشتہارات کو آپ کی دلچسپیوں کے مطابق نشانہ بنایا جا سکے۔  Adobe Audience Manager میں کوکیز کو مسدود کرنے کے بارے میں یہاں مزید جانیں۔



ایڈورٹائزنگAdvertising.com :

ہم Advertising.com سروس کا استعمال یہ جاننے کے لیے کرتے ہیں کہ ہمارے صارفین کن سرگرمیوں میں دلچسپی رکھتے ہیں۔ سروس کے ساتھ، ہمیں یہ معلومات ملتی ہے کہ ہماری سائٹ کے صارفین کے کن سیکشنز نے ایک مخصوص مدت میں کلک کیا ہے۔  اس سے ہمیں سیلز اور ویب سائٹ کے استعمال کے نمونوں دونوں کے لحاظ سے ہماری آن لائن مہمات کی تاثیر کا اندازہ لگانے میں مدد ملتی ہے۔



 مجموعی علم (Collective knowledge) :

 مجموعی علم گمنام استعمال کے ڈیٹا کو مرتب کرنے میں ہماری مدد کرتا ہے۔  یہ معلومات ہماری ٹارگیٹڈ اشتہارات کو بہتر بنانے میں ہماری مدد کر سکتی ہے۔  مجموعی نالج پلیٹ فارمز کے ساتھ، ہمارا مقصد آپ کو ممکنہ حد تک دلکش اشتہارات فراہم کرنا ہے۔



ایمیزون اشتھاراتی نظام  :

ہم Amazon Ad Systems کوکیز استعمال کرتے ہیں تاکہ Amazon اور فریق ثالث کی سائٹس پر ہمارے اشتہارات کی تاثیر کی پیمائش کی جا سکے۔  Amazon Ad Systems کوکیز کو مسدود کرنے کے بارے میں یہاں مزید جانیں۔



 ایمیزون ایسوسی ایٹس : 



Amazon Associates ہماری سائٹ پر آنے والوں کے بارے میں معلومات اکٹھا کرنے میں ہماری مدد کرتا ہے جنہوں نے Amazon Associate پروگرام میں ویب سائٹ کے مالکان یا بلاگرز کی طرف سے پوسٹ کردہ لنک پر کلک کرکے ہماری سائٹ کا دورہ کیا ہے۔  اگر آپ اس طرح کے لنک پر کلک کرنے کے بعد ہماری سائٹ پر مصنوعات خریدتے ہیں، تو ویب سائٹ کے مالک یا بلاگر کو Amazon سے ریفرل فیس ملے گی۔



 AMP پلیٹ فارم (Ampush Media): 

AMP پلیٹ فارم (جسے Ampush Media بھی کہا جاتا ہے) ہمیں مختلف سائٹس اور آلات پر آن لائن سرگرمی کا پتہ لگا کر صارفین کے بارے میں معلومات اکٹھا کرنے کی اجازت دیتا ہے۔  AMP پلیٹ فارم بہت سارے ذرائع سے آپ کے بارے میں معلومات مرتب کرتا ہے اور آپ کی دلچسپیوں کے بارے میں ہمارے علم کو بہتر بنانے میں ہماری مدد کرتا ہے۔  اس معلومات کے ساتھ، ہم آپ کو آپ کی دلچسپیوں کی بنیاد پر اشتہارات فراہم کر سکتے ہیں۔  ایمپش کوکیز کو مسدود کرنے کے بارے میں یہاں مزید جانیں۔


 Bing اشتہارات:



Bing اشتہارات کچھ سرچ انجنوں کے تلاش کے نتائج کے اوپر اپنے اشتہارات دکھانے میں ہماری مدد کرتے ہیں۔  اس سے ہمیں صارفین کو ہماری سائٹ پر بھیجنے میں مدد ملے گی۔



 بلیو کائی BlueKai : 



بلیو کائی مختلف ویب سائٹس پر آپ کی سرگرمی کو ٹریک کرکے آپ کی دلچسپیوں کے بارے میں ہمارے علم کو بہتر بنانے میں ہماری مدد کرتا ہے۔  ہم اس معلومات کا استعمال آپ کو اشتہارات بھیجنے کے لیے کرتے ہیں جو آپ کے لیے دلچسپی کا باعث ہو سکتے ہیں۔


 Yahoo ایڈورٹائزنگ : 

اشتہارات ہم اپنے اشتہارات کی کارکردگی کو مانیٹر کرنے کے لیے بلیو لیتھیم کا استعمال کرتے ہیں۔  ہم اسے دلچسپی پر مبنی اشتہارات کے لیے بھی استعمال کر سکتے ہیں۔


Criteo : 

ہم Criteo سروس کا استعمال ان پروڈکٹس کے اشتہارات دکھانے کے لیے کرتے ہیں جن پر آپ نے ہماری سائٹ پر جانے کے دوران کلک کیا ہو گا۔  یہ اشتہارات فریق ثالث کی سائٹس پر ظاہر ہو سکتے ہیں۔


 بات چیت کرنے والا (ویلیو کلک میڈیا) 

(ValueClick Media):

Conversant (ValueClick Media کے نام سے بھی جانا جاتا ہے) ایک پلیٹ فارم فراہم کرتا ہے جہاں اشتہارات کے خریدار اور بیچنے والے ایک دوسرے کے ساتھ بات چیت کر سکتے ہیں۔  ہم اس ٹول کا استعمال آپ کے اشتہارات کو آپ کی دلچسپیوں کے مطابق کرنے کے لیے کرتے ہیں۔


 DataXu :

سروس کے ساتھ، ہم مختلف آلات پر نیٹ ورک کی سرگرمیوں کی نگرانی کرکے صارفین کے بارے میں معلومات اکٹھا کرتے ہیں۔  DataXu بہت سارے ذرائع سے آپ کے بارے میں معلومات مرتب کرتا ہے اور آپ کی دلچسپیوں کے بارے میں ہمارے علم کو بہتر بنانے میں ہماری مدد کرتا ہے۔


 ڈبل کلک کریں :

 DoubleClick ، DoubleClick Floodlight، اور DoubleClick Spotlight: DoubleClick، DoubleClick Floodlight، اور DoubleClick Spotlight ان صارفین کی سرگرمی کو اکٹھا اور رپورٹ کرتے ہیں جو صارف کے دیکھنے یا ادا شدہ تلاش کے اشتہار پر کلک کرنے کے بعد ہماری سائٹ پر جاتے ہیں۔  اس سے ہمیں سیلز اور ویب سائٹ کے استعمال کے نمونوں دونوں کے لحاظ سے ہماری آن لائن مہمات کی تاثیر کا اندازہ لگانے میں مدد ملتی ہے۔  DoubleClick Bid Manager آپ کے اشتہارات کے خریداروں اور بیچنے والوں کو ایک دوسرے کے ساتھ تعامل کرنے کے لیے ایک پلیٹ فارم فراہم کرتا ہے۔  ہم اس ٹول کا استعمال آپ کے اشتہارات کو آپ کی دلچسپیوں کے مطابق کرنے کے لیے کرتے ہیں ۔

 Dstillery : 

Dstllery ہمیں اپنے اشتہارات کی تاثیر کی پیمائش کرنا کی اجازت دیتی ہے۔  یہ آپ کی دلچسپیوں کے لیے اشتہارات اور پیشکشوں کو ہدف بنانے میں بھی ہماری مدد کرتا ہے۔


 Facebook حسب ضرورت سامعین : 



ہم مخصوص صارف گروپوں کو Facebook پر اشتہارات فراہم کرنے کے لیے Facebook حسب ضرورت سامعین کی ہدف بندی کا استعمال کرتے ہیں۔


 Facebook Connect اور Facebook سوشل ایکسٹینشنز :

 یہ ٹیکنالوجیز صارفین کو Facebook پر ہماری ایپس اور ویب سائٹس کے ساتھ اپنے تجربات کا اشتراک کرنے کی اجازت دیتی ہیں۔  مثال کے طور پر، ہم براؤزر کا ڈیٹا، ڈیموگرافکس، اور تعامل کا ڈیٹا اکٹھا کر سکتے ہیں۔


 Facebook ایکسچینج (FBX) : 

ہم اس ٹیکنالوجی کو Facebook پر اشتہارات پیش کرنے کے لیے استعمال کرتے ہیں ان صفحات کی بنیاد پر جو آپ ہماری ویب سائٹ پر دیکھتے ہیں۔


 Facebook سوشل گراف: 

ہم اس ٹیکنالوجی کا استعمال اپنی مارکیٹنگ مہموں کی تاثیر کی پیمائش کے لیے کرتے ہیں۔


Google AdSense : 



Google AdSense ایک ایسا ٹول ہے جو ہمیں آپ کی دلچسپیوں پر مبنی اشتہارات دکھانے کی اجازت دیتا ہے۔  جب آپ ہمارے اشتہارات دیکھتے یا ان پر کلک کرتے ہیں تو ہم یا ہمارے کاروباری شراکت دار پیسہ کماتے ہیں۔


 گوگل ایڈورڈز کی تبدیلی سے باخبر رہنا :

: تبدیلی سے باخبر رہنا ہمیں اپنی ڈیجیٹل مہمات کی تاثیر کا تجزیہ کرنے کی اجازت دیتا ہے۔


 Google AJAX تلاش API : 

 یہ ٹول ہمیں اپنی سائٹ پر گوگل سرچ بار کو ایمبیڈ کرنے کی اجازت دیتا ہے۔  سرچ بار صارفین کو مطلوبہ الفاظ کی تلاش کرنے کی اجازت دیتا ہے جو سائٹ کو استعمال میں آسان بناتی ہے۔


 Google Analytics : 



Google Analytics کے ساتھ، ہم اس بارے میں معلومات جمع کرتے ہیں کہ ملاحظہ کار ہماری سائٹ کو کس طرح استعمال کرتے ہیں۔  مثال کے طور پر، ہم اس سائٹ کے بارے میں معلومات اکٹھا کر سکتے ہیں جہاں سے کوئی صارف ہماری سائٹ پر گیا ہے اور صارف نے ہماری سائٹ پر کتنی بار وزٹ کیا ہے۔


 گوگل ڈائنامک ری مارکیٹنگ :

( Google Dynamic Remarketing ) 

 ان ٹریکنگ ٹولز کے ساتھ، ہم وقت کے ساتھ ساتھ اور فریق ثالث سائٹس پر صارفین کے استعمال کے نمونوں کو ٹریک کر کے اپنے آن لائن اشتہارات کی تاثیر کو بہتر بنانے کے لیے کام کرتے ہیں۔  ہم اس بارے میں معلومات جمع کرتے ہیں کہ صارفین کن اشتہارات کو دیکھتے ہیں اور ان پر کلک کرتے ہیں۔  ہم اس معلومات کو اپنے اشتہارات کو بہتر بنانے اور اپنی مرضی کے مطابق بنانے کے لیے استعمال کرتے ہیں۔


 گوگل ٹیگ مینیجر ( Google Tag Manager ) : 

ہم استعمال کے نمونوں کو ٹریک کرنے، ٹریفک کا تجزیہ کرنے اور مارکیٹنگ کو بہتر بنانے کے لیے گوگل ٹیگ مینیجر کا استعمال کرتے ہیں۔


 Google+ پلیٹ فارم :

 Google+‎ ایک Google کی ملکیت والا سوشل نیٹ ورک ہے جہاں صارفین اپنے حلقوں میں لوگوں کو شامل کر سکتے ہیں اور ان کے ساتھ اشتراک کر سکتے ہیں، بشمول خاندان، دوست، جاننے والے، اور ان حلقوں کے اراکین کی سرگرمی کی پیروی کر سکتے ہیں۔  ہم اپنی سائٹ کے کوڈ میں چھوٹے HTML میں اپنے Google+ پلیٹ فارم کا حوالہ دیتے ہیں۔


 Pinterest : 

Pinterest ایک سماجی لنک اور تصویری اشتراک کی خدمت ہے جہاں صارف اپنی تصویری مجموعوں کو اپ لوڈ، اسٹور، ترتیب اور نظم کر سکتے ہیں۔  ہم اپنی سائٹس پر سوشل میڈیا شیئرنگ بٹن ڈسپلے کرنے اور اشتہارات اور پیشکشوں کو ہدف بنانے کے مقصد سے سوشل میڈیا اور دیگر براؤزنگ رویے کو ٹریک کرنے کے لیے Pinterest کوکیز کا استعمال کرتے ہیں۔  Pinterest کوکیز کو مسدود کرنے کے بارے میں مزید جانیں۔


 ٹویٹر ( Twitter ) : 

ٹوئٹر ایک سوشل میڈیا سروس ہے جہاں صارفین مختصر پیغامات بھیجتے اور وصول کرتے ہیں۔  ہم اپنی سائٹس پر سوشل میڈیا شیئرنگ بٹن ڈسپلے کرنے اور اشتہارات اور پیشکشوں کو نشانہ بنانے کے لیے سوشل میڈیا اور دیگر براؤزنگ رویے کو ٹریک کرنے کے لیے ٹوئٹر کوکیز کا استعمال کرتے ہیں۔  ٹویٹر کوکیز کو مسدود کرنے کے بارے میں یہاں مزید جانیں۔


 Taboola :

 Taboola ہمیں اپنی پارٹنر سائٹس پر اپنی مصنوعات ڈسپلے کرنے کی اجازت دیتا ہے۔  Taboola کو مسدود کرنے کے بارے میں مزید جانیں۔


 Visual Website Optimizer : 

Visual Website Optimizer ایک ٹیسٹنگ اور آپٹیمائزیشن ٹول ہے جو ہمیں اپنی سائٹس کے مختلف تغیرات بنانے کی اجازت دیتا ہے تاکہ ہم ہر ورژن کے لیے ٹریفک کو ٹریک کر سکیں۔  سروس ہمیں آپ کے براؤزنگ رویے کے بارے میں معلومات سے فائدہ اٹھا کر اپنی اشتہاری مہموں کی تاثیر کو بہتر بنانے کی اجازت دیتی ہے۔  Visual Website Optimizer کوکیز کو مسدود کرنے کے بارے میں یہاں مزید جانیں۔


 Yahoo Ad Exchange :

 Yahoo Ad Exchange کے ساتھ، ہم ان صارفین کو اشتہارات اور مصنوعات دکھاتے ہیں جو ان میں دلچسپی لے سکتے ہیں۔

 Yahoo Analytics :

Yahoo Analytics کے ساتھ، ہم اس بارے میں معلومات اکٹھا کرتے ہیں کہ ملاحظہ کار ہماری سائٹ کو کس طرح استعمال کرتے ہیں۔  مثال کے طور پر، ہم اس سائٹ کے بارے میں معلومات اکٹھا کر سکتے ہیں جہاں سے کوئی صارف ہماری سائٹ پر گیا ہے اور صارف نے ہماری سائٹ پر کتنی بار وزٹ کیا ہے۔


 YouTube ویڈیو ٹریکنگ: 

Youtube ویڈیو ٹریکنگ کے ساتھ، ہم اپنے ویڈیوز کے استعمال کی پیمائش کرتے ہیں اور اپنی مارکیٹنگ اور سپورٹ ویڈیوز کے مواد کو بہتر بنانے کے لیے کام کرتے ہیں۔



Post a Comment

0 Comments