HEADER ADS

ڈیجیٹل انفلوینسر اور مواد تخلیق کار میں کیا فرق ہے

 مواد بنانے والا ( Content Creator ) اور ڈیجیٹل انفلوینسر (Digital Influerance ) کیا ہے ۔

مواد کے تخلیق کار یا ڈیجیٹل اثر انگیزی کیا آپ کو کبھی یہ شک ہوا ہے؟  بہر حال ، کون مواد تخلیق کرتا ہے وہ ڈیجیٹل اثر انگیز نہیں ہے یا جو ڈیجیٹل اثر انگیز ہے وہ مواد نہیں بناتا ؟  جیسا کہ آپ نے پہلے ہی اپنے آپ سے یہ پوچھا ہوگا ، دوسرے لوگوں کو بھی یہ شک ہے .  ایک بار اور سب کے لیے واضح کرنے کے لیے، ہم نے یہ مواد بنایا ہے ۔


 بلاگر ، مواد تخلیق کرنے والا یا ڈیجیٹل اثر انداز کرنے والا ، آپ ان میں سے ہر ایک پیشے کے بارے میں بہتر طور پر سمجھیں گے اور انہیں ایک دوسرے سے کیا فرق ہے ۔  مضمون پڑھتے رہیں اور اسے چیک کریں !


ڈیجیٹل انفلوینسر اور مواد تخلیق کار میں کیا فرق ہے ؟



چونکہ بلاگر ایک پیشہ بن گیا اور لوگوں نے انٹرنیٹ پر اپنی تصویر بیچ کر پیسے کمانا شروع کیے، اس موضوع سے متعلق کئی تصورات سامنے آنے لگے۔  بلاگر، ڈیجیٹل اثر انگیزی، مواد تخلیق کرنے والے صرف کچھ اصطلاحات ہیں جو کام کے لیے انٹرنیٹ استعمال کرتے ہیں۔


 بہت سارے ناموں اور بہت سارے لوگوں نے اپنے آپ کو مختلف طریقوں سے اداکاری اور نام دینے کے ساتھ ، اس قسم کے پیشوں کو سمجھنا اور کب ایک کا استعمال کرنا ہے یا کب دوسرا استعمال کرنا ہے۔  مزید الجھن پیدا نہ کرنے اور مواد تخلیق کرنے والے یا ڈیجیٹل اثر انداز کرنے والے کے بارے میں اپنے شکوک و شبہات کو ختم کرنے کے لیے، ذیل میں دونوں کے درمیان فرق دیکھیں :


ڈیجیٹل اثر انگیز : ( Digital Influerance )

ایک ڈیجیٹل اثر و رسوخ وہ ہوتا ہے جو لوگوں کو متاثر کرنے کے لیے ڈیجیٹل پلیٹ فارم کا استعمال کرتا ہے ۔  تمام لوگ متاثر کن ہیں ، جو چیز انہیں مختلف بناتی ہے وہ وہ ذرائع ہیں جو وہ دوسروں کو متاثر کرنے کے لیے استعمال کرتے ہیں ۔  اس کا مطلب یہ ہے کہ جو شخص اپنی زندگی اور کام کو انٹرنیٹ پر ظاہر نہیں کرتا ہے وہ اپنے آس پاس رہنے والے لوگوں ، خاندان ، دوستوں ، ساتھی کارکنوں وغیرہ کا اثر و رسوخ رکھتا ہے ۔


 اسی طرح جس طرح ایک استاد اپنے طلباء کو متاثر کرتا ہے ، ایک رہنما اپنے ساتھیوں کو متاثر کرتا ہے ، ایک کوچ اپنے ساتھ تربیت کرنے والے کھلاڑیوں کو متاثر کرتا ہے ، ایک دوست دوسروں کو متاثر کرتا ہے ، والدین اپنے بچوں پر اثر انداز ہوتے ہیں وغیرہ ۔

 جو چیز ان لوگوں کو ڈیجیٹل اثر انداز کرنے والے یا ڈیجیٹل اثر انگیز سے ممتاز کرتی ہے وہ یہ ہے کہ وہ عام طور پر زیادہ سے زیادہ لوگوں کو متاثر کرنے کے لیے سوشل نیٹ ورکس کا استعمال کرتے ہیں ۔  اس طرح وہ ان لوگوں تک بھی پہنچ سکتا ہے جو اسے نہیں جانتے ۔


مواد بنانے والا : ( Content Creator ) 

 مواد تخلیق کرنے والا وہ شخص ہوتا ہے جو کسی قسم کے پلیٹ فارم یا میڈیا کے لیے مواد تیار کرتا ہے ، لیکن اسے انٹرنیٹ پر جانا پہچانا فرد ہونا ضروری نہیں ہے ، مثال کے طور پر ۔  مواد تخلیق کرنے والا زیادہ وسیع پیمانے پر کام کرتا ہے اور دوسرے لوگوں کے لیے ، بشمول اثر و رسوخ ، کمپنیوں ، ویب سائٹس ، اپنے فائدے کے لیے ، لیکن عوامی طور پر اس کے لیے مشہور کیے بغیر ، وغیرہ کے لیے پیدا کر سکتا ہے ۔  ان کے تیار کردہ مواد کے ساتھ یا تفریحی مقاصد کے لیے کام کرنا ۔


بلاگر اور ڈیجیٹل مواد کے درمیان کیا فرق ہے ؟

 مواد خالق بلاگر کے ساتھ بھی الجھن میں ہوسکتا ہے، ایک پیشہ ور پروفائل ہے جو انٹرنیٹ کے لئے مواد تیار کرتا ہے. تاہم، ان دو پروفائلز کے درمیان فرق ہے. مواد کے خالق، جیسا کہ پچھلے موضوع میں وضاحت کی گئی ہے، وہی ہے جو مختلف قسم کے ذرائع ابلاغ اور پلیٹ فارم کے لئے مواد بناتا ہے. ایک اور اہم پہلو جو ان دو پروفائلز کو مختلف کرتی ہے یہ ہے کہ مواد خالق ملکیت کی ویب سائٹس کے لئے پیدا کرسکتا ہے یا ایسا کرنے کے لئے ملازمت کی جا سکتی ہے. یہ ہے کہ، ایک مواد خالق ہمیشہ ماحول کا مالک نہیں ہے جس میں مواد شائع کی جا رہی ہے. دراصل، بہت سے پیشہ ورانہ اس طرح سے کام کرتے ہیں، ویب سائٹس، کمپنیوں اور یہاں تک کہ دوسرے لوگوں کی کتابوں کے لئے مواد کی پیداوار. دریں اثنا، بلاگر وہ شخص ہے جو بلاگ ہے. یہ پلیٹ فارم ذاتی، پیشہ ورانہ، ٹیکسٹ، تصویر، ویڈیو یا آڈیو مواد کا اشتراک کرنے کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے. بلاگر ان کے بلاگ کو آمدنی کے ذریعہ، اشتہارات اور منیٹائزیشن کے دیگر شکلوں کے ذریعہ بھی استعمال کرسکتے ہیں. کئی ڈیجیٹل اثر و رسوخ ہیں جنہوں نے بلاگز کے ساتھ اپنے کیریئر شروع کردیے اور پھر یو ٹیوب یا سوشل نیٹ ورک منتقل کیے. ایسے لوگ بھی ہیں جو یو ٹیوب چینلز کے ساتھ شروع کرتے ہیں اور پھر ایک بلاگ بناتے ہیں، کیونکہ انٹرنیٹ کی تاریخ میں ایک بار، بلاگز اس پلیٹ فارم میں تھے جنہوں نے سب سے زیادہ مالی واپسی پیدا کی. اس کے اپنے بلاگ کے فوائد میں سے ایک یہ ہے کہ اس اثر و رسوخ پر اس ماحول پر ہے جو اس ماحول میں ہے، اپنی ویب سائٹ پر کوئی مقابلہ نہیں ہے اور سماجی نیٹ ورک پر عام طور پر مسائل کی رحمت پر نہیں ہے. وہ اس بات کی ضمانت دی ہے کہ ان کی سائٹ نیچے نہیں جائیں گے، جیسا کہ کچھ سوشل نیٹ ورک کئے گئے، جب تک کہ وہ اپنے آپ کو نیچے نہ ڈالے.


مواد تخلیق کارو سے ڈیجیٹل اثر و رسوخ کو تین ستون کیا ہیں ؟



اس ساری وضاحت کے بعد بھی، آپ کو اب بھی مواد تخلیق کاروں سے ڈیجیٹل اثر انداز کرنے والوں میں فرق کرنے کے بارے میں شبہات ہوسکتے ہیں۔  کچھ ستونوں کے بارے میں سوچنے سے یہ سمجھنے میں مدد ملے گی کہ ایک بلاگر، مواد تخلیق کرنے والا یا ڈیجیٹل اثر انداز کرنے والا کیا ہے . 

  • بلاگر وہ شخص ہوتا ہے جو اپنے بلاگ کے لیے لکھتا ہے، یعنی وہ شخص جس کی اپنی ویب سائٹ ہو ۔

  •  ڈیجیٹل اثر انگیز وہ شخص ہے جو دوسرے لوگوں پر اثر انداز ہونے کے لیے ڈیجیٹل ماحول کا استعمال کرتا ہے، عام طور پر، یہ سوشل نیٹ ورکس کے ذریعے کیا جاتا ہے ۔    
  •  مواد تخلیق کرنے والا وہ شخص ہے جو آن لائن یا آف لائن کسی بھی قسم کے پلیٹ فارم کے لیے مواد تخلیق کرتا ہے ۔
ان میں سے کوئی بھی پیشہ ورانہ طور پر صرف ایک قسم کے مواد کے ساتھ کام کرتا ہے، اس کے برعکس. ڈیجیٹل اثر و غضب ہیں جو انٹرنیٹ پر مصنوعات کے بارے میں بات کرتے ہیں، کھیلوں کے بارے میں، سیاست اور دیگر متنوع مضامین کے بارے میں. اسی طرح، بلاگز اور مواد تخلیق کار بھی ہیں جو ان موضوعات پر مواد پیدا کر رہے ہیں. ان سبھی پروفائلز میں کیا عام ہے، عام طور پر، جب وہ مواد پیدا کرتے ہیں، چاہے ماحول، ڈیجیٹل یا نہیں، یا نہ ہی ماحول کے لئے ویڈیو یا نہیں، وہ ماہرین ہیں یا اس موضوع کے بارے میں بہت کچھ سمجھتے ہیں. لہذا، یہ دیکھنے کے لئے یہ عام طور پر فیشن، خوبصورتی، کھیلوں، سیاست، تفریح، وغیرہ میں پیشہ ورانہ ماہرین کے طور پر درجہ بندی کیا جا رہا ہے تاکہ اسی طرح بلاگرز اس طرح کی درجہ بندی بھی کی جا سکتی ہیں. مواد تخلیق کے معاملے میں، یہ بہت مختلف ہوسکتا ہے، کیونکہ یہ درمیانے درجے کے لئے زیادہ عام ہے جو وہ درجہ بندی کرنے کے لئے لکھ رہے ہیں. اس کے علاوہ، ایک مختلف خالص کے بارے میں بات کرنے کی صلاحیت رکھنے کے لئے مواد کا خالق بھی عام ہے. یہ بھی یاد رکھنا ہے کہ مواد خالق سماجی نیٹ ورک پر اپنے بلاگ یا پروفائل کے لئے لکھ سکتے ہیں، اس طرح، ایک مواد خالق بلاگر یا انفلوئنر. موضوع اس سے زیادہ آسان ہے اور اس سے زیادہ ایک یا ایک دوسرے کے نام سے ناممکن ہے، ٹپ ہمیشہ اس کے مشاہدہ کرنے کا مشاہدہ کرتا ہے جو وہ خود کو فون کرتا ہے. اس سے کسی غلطی کے بغیر شخص کے بارے میں بات کرنا آسان بناتا ہے.

Post a Comment

4 Comments